1: Am alergat odata cu timpu`...: 2008/04/16 (Wed 16 Apr)
javascript:void(0)

marți, 10 iunie 2008

2008/04/16 (Wed 16 Apr)

si da....eu plutesc...plutesc pe langa tine..in tine... te vad...respir in tine...tu esti norul... acum astept ploaia...sa apari.... vezi tu? vantul te alearga..soarele te alearga... as vrea sa picuri.. sa iau o lacrima de`a ta si sa o gust... pacat ca ai devenit un nor de ploaie... e frumoasa ploaia... dar...cand e frumos afara...oare crezi ca te poti transforma intr`un norisor alb,vesel ce danseaza lasciv pe albastrul cerului? oare?
ameteala... totu`l pare in zadar..dar totul are un motiv... il stiu? sigur ca da... doar ca nu`l stii tu...sau el... sau ei... il stiu doar eu...
eu imi creez propria`mi lume si influentele din exterior nu prea`si mai au rostul... putini sunt cei ce m`au citit...si mai putini vor fi cei ce vor apuca sa apuce vol 2... cateva cuvinte amestecate..valuri valuri ce creeaza marea... intelegi? nici nu trebuie... inteleg eu si e de`ajuns. atat!
Abis!

Niciun comentariu: