1: Am alergat odata cu timpu`...: Cu Bevasta arzand`o hardcore wireless... P1
javascript:void(0)

luni, 23 iunie 2008

Cu Bevasta arzand`o hardcore wireless... P1

Mă decid să plec în Bucale. Aflu ca Bevasta, o bestie de nevasta (Raluca) pleacă în Bucureşti joi, mă decid s`o`nsoţesc. Miercuri seară, când trebuia să`mi fac bagajul, am stat de poveşti, mult prea mult. Apoi muncă dimineaţă. Ajung acasă fac bagaju`, închid geamurile şi fug spre gară. Ajungem noi în tren. Calculam ce`aveam şi ce nu... Bani aveam ceva...dar clar nu destui... Cort urma să facem rost, sac de dormit nu aveam. Am ajuns în Bucale unde ne`a aşteptat Bogdan cu un cort! Ajungem la Ralu, facem un duş şi o tăiem să ne`ntâlnim cu Mircea si cu Lucian. Bem un suc pe undeva pe Lipscani si depănăm amintiri de prin liceu. Cum deja era cu puţin trecut peste miezu` nopţii şi cum eram cu toţii mult prea obosiţi, decidem să spargem gaşca. Pe drum vorbesc cu Boby şi ni se schimbă planurile; ajungem unde era el, şi anume la un liceu la o filmare. Ajungem într`o sală de clasă, Boby ne oferă un wiskey şi stăm de poveşti... n`o să uităm gen.. Fete, băieţi, unul mai şucar ca altu`. în jur de 3-4 dimineaţa ne hotărâm să mergem cătinel spre casă, pierzând astfel scena de dragoste ce urma a fi filmată. Înainte de a pleca, am avut nişte flash`uri ciudate… (revin cu altă ocazie cu explicaţii). Ajungem la Raluca. Cu pregătiri cu tot ne prinde dimineaţa. Apuc să dorm vreo oră.

Un comentariu:

Anonim spunea...

ce fete frumoase :P