1: Am alergat odata cu timpu`...: 2008/03/27 (Thu 27 Mar)
javascript:void(0)

marți, 10 iunie 2008

2008/03/27 (Thu 27 Mar)

27 a lu` martie 2008

…ciudat cum s`a transformat totul… cum ai reusit sa ma ametesti… cum incet incet totul se duce la vale… cum se distruge o lume… dar cand va cadea ultima caramida a cetatii… probabil se va construi alta… cu aceaiasi oameni jegosi dar cu alte fete si cu alte nume… astrul va cadea… pana va veni altul ce va lumina cetatea.. calea … va dura… dar asta nu conteaza in final.. important este sa se refaca cetatea…sau sa cada ultima caramida… in aceasta seara se va putea observa daca va fi daramata cetatea sau recladita… pana si luna este in nori… pana si pe strada e liniste…. Ciudat, o strada mereu a
glomerata este goala… nici o masinarie… nici un suflet nu se zareste…
ti`e frica de mine? sau ti`e frica de noi? sau de tine? inca un am ajuns sa dau in cap… sau sa omor muste… ca tot zboara des..si cica nu le prind… la un moment dat le voi prinde pe toate si ti le voi da… sa vezi ca un e nici chiar asa cum crezi… eu nu fug.. tu fugi… alergi… te grabesti… timpul e ucigasul perfect.. omoara tot… ne omoara pe noi..omoara iubirea.. omoara ura… timp… timpul este mereu cel care iti face un drum… iti alegi trayectoria, in general, in functie de el… dar uite…acum timpul a inghetat… au trecut atarea zile… cateodata par ani…alta data minute… timpul: zi-noapte.. nu trece zi in care sa nu incerc sa fiu mai buna… un trece noapte in care sa nu incerc sa nu`mi doresc sa ma razbun.. nu pe tine.. nu pe noi.. pe tot.. pana si pe acea musca ce se chinuie sa iasa afara dar se izbeste mortal de o fereastra… de multe ori injur dar imi trece.. nu am timp de regrete… prea multe regrete si doar o viata… spun ce am de spus zambind… sau nu? dar mereu incerc sa spun ce am de spus! unora le este frica sa nu facem prostii.. totusi, desi toata lumea s`a gandit la suicid, si mai nimeni nu`si stie exact rostul in viata noi preferam sa luptam cu ea.. asta e frumusetea vietii.. sa intampini probleme, sa te bucuri enorm cand le rezolvi.. sa fi trist ca sa stii sa te bucuri si cum sa fi vesel…

“Alergam dupa fericire pana departe,
Fie pe mare, fie pe uscat,
Dar, fericirea este aici, aproape.”

-Horatiu-

_______________

Niciun comentariu: