1: Am alergat odata cu timpu`...: 2008/04/11 (Fri 11 Apr)
javascript:void(0)

marți, 10 iunie 2008

2008/04/11 (Fri 11 Apr)

cuvinte insirate de unele genii melancolice
“..Nu stiu cum ma vede lumea, dar eu insumi ma vad doar ca pe un copil care se joaca pe malul marii, incercand sa gaseasca din cand in cand o pietricica mai neteda sau o scoica mai frumoasa decat cele obisnuite, in timp ce imensul ocean al adevarului se afla nedescoperit in intregimea sa, inaintea lui..” [Isaac Newton]

"Viaţa este un spital în care oamenii te tratează cu pastile de sictir."
"Viaţa este un muzeu cu oameni de ceară care fug speriaţi de umbre,
topindu-se." [Ionut Caragea]


"Niciodată n-ai avut suficientă imaginaţie pentru a-ţi închpui lumea fără tine. Chiar dacă n-ai mers cu vanitatea până la paranoia de a crede că lumea se învârte în jurul tău, că e nerăbdătoare să audă ce spui, ţi-a lipsit inteligenţa, sau puterea de a accepta că nu însemin mai mult decât fotografiile îngălbenite pe care cineva, după tine, le va arunca la gunoi.

Nu ştiu dacă pot pretinde că am ştiut ce vreau de la viaţă. Nu mi-ai lipsit ţintele false şi entuziasemele naive.

Şi nu jucăm doar pentru alţii comedia de a vrea să părem mai buni decât în realitate. O jucăm şi pentru noi."
[Octavian Paler]


“You have to take risks. We will only understand the miracle of life fully when we allow the unexpected to happen.”- [Paulo Coehlo]

"In mine traiesc doi oameni: unul e numai inima, iar celalalt numai cap. Sa nu credeti ca nu am si eu o inima simtitoare ca toti oamenii. Sunt chiar un om bun. Dar inca din prima tinerete m-am straduit sa reduc la tacere aceasta coarda care acum a amutit de tot”.
Napoleon Bonaparte

Niciun comentariu: