1: Am alergat odata cu timpu`...: cum? ce? unde? de ce? cand? cat?
javascript:void(0)

joi, 26 iunie 2008

cum? ce? unde? de ce? cand? cat?

ciudat... gandesti, contemplezi, meditezi. (spune`i cum vrei). unii o fac fara sa vrea, chiar in exces. altii in schimb vor sa o faca si nu reusesc, in timp ce unora le place sa fie nepasatori, sa fie fericiti in prostia lor. Ai sa razi! dar ce bine o duc unii in prostie si in nesimtire...
cateodata`mi doresc sa`mi pierd gandurile pe drum. sa nu ma duca asa de departe. desi cu picioarele aproximativ pe pamant (sau bine, fie: levitand putin) ma gandesc la urmari. la cum ar fi daca ar fi. la cum ar fi fost... si tot asa
m`am decis sa traiesc, dar totusi nu vad viata fara gandire. poate exces..dar mai bine exces decat nepasare. si uite ca totusi ma bucur de viata si, indraznesc sa spun ca mai mult decat multi si, mai putin decat cativa. contemplez din mine, prin mine si peste mine. fac excese uneori poate abuzuri.
in ultimul timp. insomnii. de griji? nu! doar ca prefer sa dorm peste ani cand nu voi avea ce face. exagerari? poate din cand in cand.
am inceput sa apreciez mult mai mult viata ce o am. sa`i apreciez mai mult pe cei ce merita. sa`i detest mai mult pe cei ce nu merita nici macar o farama de respect. sunt impulsiva, si distructiva (in mare) dar si creativa. ma simt bine asa cum sunt? e de rau oare sa stii ca ai o putere distructiva si una constructiva si sa le uzezi? poate! dar e bine sa stii ca le ai.
nu zic ca le stiu pe toate. niciodata nu voi putea afirma asta. ma stiu doar pe mine, si cateodata nici macar atat. incerc sa aflu mai multe. creand, distrugand, contempland.
respect, pace, liniste si bucurie`n suflet,
rux

3 comentarii:

Laura spunea...

In sfarsit aud si eu ceva pozitiv de la tine..dar stii Rux, mi-am, dat seama ca avem nevoie si de alea bune si de alea rele ...Asa ca ne vedem in Vama for real !

Anonim spunea...

deci da.
recent am auzit din nou ca tot ce facem inclusiv relationarea cu eilalti este ca sa ne cunoastem pe noi insine. Imbucurator si deprimant, altruist si egoist in acelasi timp.

Boot Boy spunea...

"De la sursa in direct spun ca viata e o cursa,
Te-atinge, te-mpinge, te strange,
Poate n-ai in tine sange,
Fi doar ce vrei sa fii,
Singur intre toti,
Calca peste toti,
Daca poti
Nimeni nu e pentru tine,
Nimeni nu e langa tine
Faci bine, suge-o tu,
Incepand de maine,
Frate-mi esti frate
Doar atunci cand vreau eu sa-mi fii frate,
Frate-mi esti frate,
Nu mai tine in tine ura,
Iar cand cerul cade tre` sa ti se rupa pula"