1: Am alergat odata cu timpu`...: 2008/04/11 (Fri 11 Apr)
javascript:void(0)

marți, 10 iunie 2008

2008/04/11 (Fri 11 Apr)

...bir cu fugiti? eu nu...tu poate da... pana si vremea s`a schimbat de cand ne`am schimbat... suntem mai dificili ca vremea... oare? stii si u..stie si el...stim cu totii... ca va fi bine intr`un final... indiferent de cate crengi vor cadea... de cat plopi se vor rupe..de cate furtuni vor fi... nu are cum sa fie rau...totul este ca sa ajungi sa te cunosti..sa ma cunosc..sa se cunoasca... si asa... sa ajungem sa apreciem ceea ce avem/aveam si sa aspiram la ceea ce ne`ar place.. de multe ori vad totul mai limpede decat atunci cand se insenineaza.. dar si vad de multe ori negura in locul soarelui... iar ai fugit...ai furat cu astru.. adu`l inapoi...nu este al tau..si nici al meu... toti trebuie sa ne bucuram de ale sale mangaieri... crezi ca ma lupt cu tine? ca ma lupt cu ei? gandesti gresit... intotdeauna ma voi lupta cu mine...dar nu pt mine ..
m`am saturat de sfaturi sa ma schimb... sau sa ma maturizez.. wee~ oare eu am nevoie de asta? beti cu totii un pahar de apa..luati o gura de aer ...si ganditi`va.... am obosit...si cand obosesti nu mai vezi clar... nu pot distinge ce e alb..ce e negru..sau ce e gri... ceea ce nu este bine... m`am imbatat din cuvinte si din ganduri mai tare decat m`as putea imbata vreodata din cauza unor substante... ciudat? probabil.. dar total normal... daca nu se intampla..poate ca nu se cunoaste termenul de profunditate... e frumos asa...din cuvinte sau din ganduri..dar doar uneori...in rest poate fi extraordinar de dureros.. iarasi a disparut soarele... acum ne jucam cu astrii? frumos asa!
maine... ce departe e maine in momentul in care te`ai decis sa traiesti clipa si sa nu planifici prea mult... oricum maine se anunta o zi interesanta... placerea se va confunda, va imbia si se va imbina cu durerea... multe rele si cele bune se vor intalni... un razboi al stelelor? Nu...bine`nteles ca nu... deoarece lumea prefera sa ramana in obscura falsitate si sa`si zambeasca cu ipocrizie... oare ma voi abtine? nu cred... nu prea am facut`o... nu`mi tace sufletu` sau mintea cand are ceva de spus... conzluzia? iar voi supara ceva lume... ~lume--> un termen cam general... dar perfect... cam toti si toate sunt "fatati" de aceeasi muma.. sa ajungem totusi pana maine..asa departe e ziua de maine..
Abis!!!


If all men knew what others say of them, there would not be four friends in the world. - Blaise Pascal
[/i]

Niciun comentariu: