1: Am alergat odata cu timpu`...: 2008/06/10 (Tue 10 Jun)
javascript:void(0)

miercuri, 11 iunie 2008

2008/06/10 (Tue 10 Jun)

acum, cand deseori am impresia ca`i sfarsit, stiu ca nu e nici pe aproape... simt cum totul se naruie... simt ca mor si ca inviu.. simt culorile, vad sunetele, aud senzatiile... beau jar..mananc picaturi de ploaie... ma bronzez la luna, privesc soarele, razele nu se mai joaca... fug cu spatele, ma`mpleticesc in fata... nu`mi recunosc simtamintele... ma metamorfozez usor...
spuneam cuiva ca tot ce mi`era mai drag s`a dispersat in cel putin 3 directii si cel putin spus departe... mi se spune ca am pe multi in jur... la ce folos daca nu `mi`s aproape cei pe care`i adoram? sunt inconjurata mereu de lume, dar mereu singura.. pricep unul, altul un cuvant dar defapt nu inteleg nici macar conturul.
dar ce treaba`i sa dai in melanc
olie? hai sa f***m vreme`aiurea si sa ne distram... o viata avem nu? ce viata? :
traiesti fugind...de mine...de tine.. de noi; de viata. si tu si el si eu chiar noi toti.
ma`ntreb cum si cand s`au pierdut atatea...
Abis!

¿Qué es un fantasma?
Un evento terrible, condenado a
repetirse una y otra vez.
Un instante de dolor, quizá.
Algo muerto, que por momentos
parece vivo aún.
Un sentimiento suspendido en
el tiempo.

Niciun comentariu: