1: Am alergat odata cu timpu`...: Wed 07 May
javascript:void(0)

marți, 10 iunie 2008

Wed 07 May


Nu există tortură mai nemărginită pentru om ca propriile gânduri. (John Webster)

"M-am sinucis

M-am sinucis înainte să vii tu
să mă spânzuri de privirea ta rece.

M-am sinucis înainte să-mi înfingi
şi alţi spini în inima-mi însângerată.

M-am sinucis înainte să mă tai în felii
cu mii de cuvinte de adio.

M-am sinucis înainte ca tu
să-mi iei suflarea cu-un ultim sărut.


În camera goală, m-am îmbătat
cu amintirea ta uitată sub pat,
ruginită pe jumătătate de clipe.
Cu lacrimi am descompus poza ta
doar ca să-mi beau otrava.
În numele iubirii mi-am pierdut sufletul
iar ţie îţi las scheletul tăcut al suferinţei mele
şi o inimă ce a fost numai a ta.

M-am sinucis în speranţa
că mă voi naşte peste timp
din nou în ochii tăi."

~ Andreea Trifu

Niciun comentariu: