1: Am alergat odata cu timpu`...: Svizzera
javascript:void(0)

luni, 22 septembrie 2008

Svizzera

mult mai frumos decat ma asteptam
oamenii desi foarte linistiti stiu sa isi traiasca viata din plin.
s`a mai colorat imaginea mea gri despre Elvetia. frumoase fieste. pana si viata de noapte este dezvoltata. acolo nu ai cum sa te plictisesti! daca te plictisesti e de`ajuns sa dai o tura de lac (in Zurich) si sa comunici cu gratioasele lebede,prietenoasele rate, vrabiute si porumbei.
daca vei sta sa observi lumea pe strada vei vedea mare diversitate. oameni din toate colturile lumii, de toate varstele si toate genurile.
totusi nu`i de mine exigenta elvetiana... oameni foarte draguti (desi, iar, nu ma asteptam)
peisajele? mirifice! lacurile, muntii. o simpla plimbare prin orasel (Winterthur) sau prin Zurich imi schimba starea de spirit.
Zurich este visul elvetian! (http://www.descopera.ro/travelling/2420349-zurich-visul-elvetian)
restul? nu are rost sa mai povestesc caci nu pot contura in cuvinte ceea ce am vazut si mai ales ceea ce am simtit.
Cu respect pt lebede,
rux

Niciun comentariu: