1: Am alergat odata cu timpu`...: "Aici sunt eu/ E interzis sa zici/ C-aici e greu/ Asa ca tac, zambesc si spun/ Ca n-o sa fiu aici mereu/ Nu, n-o sa fiu aici mereu...."
javascript:void(0)

joi, 25 septembrie 2008

"Aici sunt eu/ E interzis sa zici/ C-aici e greu/ Asa ca tac, zambesc si spun/ Ca n-o sa fiu aici mereu/ Nu, n-o sa fiu aici mereu...."

curand se va mai nota un an de cand a aparut pe lume. doar ca acesta, omuletul nostru va fi singur, cei ce sunt mai aproape de inima lui acum sunt departe. ("imi pare rau dar nu voi ajunge, stiu ca e o zi f importanta pentru tine, Imi pare rau!",sau "ce vrei sa fac? nu am cum sa ajung! asta e"). intotdeauna a vrut sa aiba persoanele dragi aproape. acesti indivizi se pare ca au fugit. fiecare pe alt drum, unul mai departe de altul. asa sunt 3 oameni diferiti in locuri diferite si noi, iar ultimul a ramas. a ramas privind in trecut. acum se zbate sa vada viitorul si se zbate sa aleaga o cale. ce este mai important pt aceasta ultima persoana? ce drum va alege? oricare ii ofera ceva, dar in acelasi timp nimic sigur. oricare drum ii fura ceva. acum s`a decis. pleaca. incotro? se va hotari curand. cum? cum va bate vantu` si cum ii va sopti instinctul.
cred ca nu va reusi sa`i adune pe cei dragi aproape. pe toti este clar ca nu. probabil va ajunge un om singur, undeva uitat de lume. poate e mai bine pentru el, isi va crea o noua lume, dar mereu va simti un gol inlauntric ce nu ii va da pace. acum este dificil; irascibil. iritat si iritant. ii este frica de ceea ce va pierde. de ceea ce trebuie sa aleaga sa piarda...

"Cu mintea prin alte parti
Cautand cu degetu pe harti
Inca incerc sa imi dau seama unde vreau sa ajung...

Carari sunt destule, dar deja umblate...
Vreau ceva doar al meu
Un pamant neatins pe care primul pas sa-l fac eu"


strain de toti,
un rux

4 comentarii:

eugen(mihai) damian spunea...

da...ma scuzi...am intrat pe blogul laurei si ceva m-a facut sa dau click pe blogul tau...frumos scris..m-a impresionat...numai ca, daca imi permiti,vreau sa iti spun ca sunt momente in viata fiecaruia din noi cand , in drumul nostru, nu luam in seama destinatia...la varsta ta, ca si tine, doar drumul mi se parea interesant...destinatia?...vanare de vant...pe urma ,o data cu anii, ne dam seama ca de fapt drumul e doar o particica din noi si niciodata, dar niciodata, nu o vom putea lua de la capat... de ce ?...ptr ca TIMPUL nu se mai intoarce... niciodata!..in schimb putem avea tot timpul o destinatie sigura...unde?...in noi insine...here i go again...o sintagma menita sa ne dea speranta...si atat..

rux spunea...

drumul deobicei te face as te cunosti mai bine si sa cunosti mai mult lumea. drumul este important. drumul iti deschide cai. drumul te face sa vezi viata altfel. eu m`am saturat sa stagnez.

Razjudec spunea...

versurile folosite..le recunosc..veritasaga..dar poza..e din finalul unui film..zi-mi ce film..nu-mi aduc aminte..

rux spunea...

nu`mi aduc aminte nici eu filmul...am dat de poza prin calculator...