1: Am alergat odata cu timpu`...: ti-aduci aminte?!
javascript:void(0)

vineri, 27 martie 2009

ti-aduci aminte?!

Miez de noapte, poate chiar dimineata. trecute de 4... Ninge. Ma bucur de aceasta ninsoare cum nu m-am bucurat de prea mult timp. Stau pe pervaz si observ dansul fulgilor de nea. nu am cu cine discuta. nu mai am caci tu vecina, prietena te-ai dus. de ani deja. a trecut atat timp dar totul pare ca acel ieri... muizica, cam aceeasi ca pe-atunci dar fara discurile de vinil. acelasi pervaz, parca aceiasi fulgi. Regrete? Mereu! Dar inca exista bucurie. Cum ne-am bucurat! cum te-ai fi bucurat si acum alaturi de mine!
Uite! Un om ce se plimba... se bucura si el de ninsoare. dar, ce face? danseaza! Cat de frumos! Iau geaca din cuier, ajung jos. Nimic :( ma tavalesc prin zapada. asa cum faceam odata. Ti-aduci aminte? Uhm, dar nu mai este nimeni sa ma strige, nimeni sa imi tina morala... Urc. Oamenii inca dorm. Priveste-i! Ce linistiti sunt... Fulgii in acest timp isi gasesc loc prin camera, pe haine, prin par. Ce feeric imi pare... hai sa ne plimbam, hai sa vorbim, hai sa topaim! Dar tu nu mai vrei; nu ai mai vrut de ani de zile. facem alegeri si constientizam prea tarziu efectele.
Schimbari, neincredere, nebunie, sarcasm, dor... Ai disparut, au disparut ata de multe! Bine este caci macar gasim locuri si lucrusoare ce ne ajuta sa ne adaptam. Incomprehensibilitate? Mereu. este buna. este rea. Ce frumos ninge. Stau pe pervaz si ma bucur. Moment ciudat. Mi-era asa de dor sa ma bucur de lucruri marunte. Aiurea este cum astept bataia-n perete si vorbele. Port discutii de una singura sau, poate inca cu tine. Imi imaginez si incerc sa-ti aud replicile. Ninge! Si pentru putinele dati de ceva timp imi place la nebunie! Somn usor!

Un comentariu:

Secretara spunea...

zapada..amintiri..tristete :(