1: Am alergat odata cu timpu`...: oriunde,oricand,mereu ^ciocolata^
javascript:void(0)

marți, 5 august 2008

oriunde,oricand,mereu ^ciocolata^

...asta este una din zilele in care mi'aduc aminte de discutiile mele cu Tov'... nu eram mereu de'acord dar mereu impartaseam aceleasi pareri in ceea ce priveste ciocolata.
calda/rece, prea dulce/amara/cu menta/alune/stafide/rom/lapte/frisca/caramel. oricum este. ciocolata sa fie. ca sunt bomboane, tablete, prajituri, ca este ciocolata calda, savureaz'o!
tuturor ne place ciocolata. (aproape tuturor). ciocolata iti creaza o stare de bine, produce energie, efecte afrodiziace... Ciocolata este un aliment care provoaca o stare de bine. Simtim nevoia sa mancam ciocolata pentru ca ea contine un precursor al serotoninei, o substanta care contribuie la starea noastra de fericire. Are efect antidepresiv si linisteste organismul in perioadele solicitante.
Cu Tov', mereu cand unul dintre noi se simtea, sa zicem, altfel aduceam aminte de ciocolata. ne daruiam ciocolata. ah,mi'e dator cu o cana de ciocolata calda...
cateodata insa se mai intampla sa te saturi de atata ciocolata...
acum savurez o ciocolata calda si niste patratele de ciocolata.
ah! info pentru unii: ciocolata nu ingrasa! si clar nu ingrasa asa tare ca multe alte prostii ce se consuma!
cu vise din ciocolata,
rux

4 comentarii:

Laura spunea...

Ciocolata amaruie de la Brasov o sa vin s-o iau in curand :)
Vreau aer de munte cu multa ciocolata si vise realizabile ciocolatii >:D<

Anonim spunea...

nu stiu cum ai oblicit calea asta de salvare a omenirii dar maiastru lucru ti-a iesit din deste.. ce frumos ar fi sa se ciocolatizeze absolut totul de la autostrada soarelui (sic!) pana la zgarda antipuirici care imi va ornamenta motanul in scurt timp, de la anteriul papei pana la burtile pestilor abisali aia cu un singur ochi din care mai dau asa hoteste prin farfuriile infometatilor amatori de senzatii tari prin restaurante.. stiai ca ciocolata a salvat astronautii de la o moarte strasnica prin rontaire salbateca in - apanajul micilor mancatori de oameni de pe planeta Kukumbawa din constelatia Gimmichoclat? savantii au construit mancare spatiala pe baza de ciocolata amaruie care transforma respiratia aspirantilor la stele in abur de cacao si fiindca la buticul de pe mir nu mai era pasta de dinti, acestia i-au adormit pe extraterestri imediat, in timp ce sforaiau legati cu funii de aparatele de zbor iar creaturile maronii care umblau tiptil sa le fure ciocolata din cala au crapat de pofta si s-au volatilizat transformandu-se in mici particule de vis ciocolatiu care vin pe pamant ca ploaia in sufletul indragostitilor de caramel ca tine..

Gino spunea...

"There's nothing better than a good friend, except a good friend with chocolate." - Linda Grayson

Anonim spunea...

Vai.. acum 2 secunde am citit un post pe un blog despre un regim de slabit.. si m`am gandit "da.. tre` sa m`apuc si eu.."
Acum iti citesc tie postul si ma gandesc "da.. tre` sa`mi iau si eu ciocolata.." :))
Sa nu mai vorbim de efectyele benefice pe care le are ciocolata in sesiune.. :)